lördag 25 december 2010

Leopard till Lillasysters naglar

Denna manikyr är till ägarinnan av bloggen Lillasysters naglar. Konad-stämplat leopard mönster! Jag målade OPI, DS Signature i två lager som grund. Det är ett snyggt rosa holografiskt nagellack. Tyvärr så syns inte det så mycket på bilden. Sen stämplade jag leopardmönster och då använde jag Konads svarta speciallack och jag avslutade det hela med Konads överlack. Jag vet inte riktigt än vad jag tycker eftersom jag har lite svårt med djurmönster överhuvudtaget :).  

6 kommentarer:

  1. Men GUD VAD SNYGGT! :D Och vad du är söt, tack sötnos! (:

    SvaraRadera
  2. Lillasyster: Tack så mycket själv!

    SvaraRadera
  3. Fin blogg! :) Ska kika in här nån mer gång..
    Jag sysslar också en del med naglar men inte så mkt med stämplar.

    SvaraRadera
  4. Linda: Tack så mycket! Kul att du hittade hit och välkommen tillbaka igen!

    SvaraRadera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa