måndag 4 april 2011

Dagens paketskörd = 2 stycken

Idag fick jag två paket och det ena levererat hem till dörren. Trevligt och det har inte hänt förut åtminstone inte vad jag kan komma ihåg. I det paket fanns ett par sommarskor som jag hade beställt från England men tyvärr var de för små för de var så fina.
Men i det andra paket som min käre man var och hämtade så fanns det en massa skönheter som passar mig som handen i handsken. 


Ett gäng nagellack  och två kajalpennor från Cherryculture och ett lypsyl som jag fick i present. Detta var första gången jag beställde därifrån och det gick snabbt och enkelt.
Färgerna är hyfsat lika färgerna i verkligheten förutom de två orangea lacken är mycket knalligare.
Överst från vänster: Milani, Flash light och Sinful colors, Serena and Chloe.
Från vänster: Milani, Tailor made, LA. Colors, Metallic green, Sinful colors, Show me the way, Milani, Hi-Tech, L.A. Girls, Head banging och Groupie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa