lördag 22 oktober 2011

Neutral med spets


Tre lager av Essie, Sugar daddy.
Ett lack som jag inte tänkt använda för det är så skirt men i fredags så fick jag ett paket med självhäftande spetsar som jag köpt på ebay.
Dessa blev jag jättesugen på att testa, så klart.
Jag och mamma gjorde det idag men det blev inget bra på mig och på mammas blev det inga bra bilder. Då testade jag på ett mörklila lack men n u blev jag sugen på ett neutral lack och manikyr.



Här ser ni resultatet på mina naglar.



6 kommentarer:

  1. Jättesött, skulle vara läckert till skinnbyxor som kontrast!

    SvaraRadera
  2. Lackynails: Tackar! Ja det skulle vara en bra brytning.

    SvaraRadera
  3. saw this on pinterest.com. so beautiful! I really want this for my wedding.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anonym: Thanks a lot! It´s a really easy manicure to do. This one is with stickers but I think it´s probably quite easy to paint with a thin brush. I wish you a beautiful wedding!

      Radera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa