lördag 31 mars 2012

Glossybox mars


Igår kom min Glossybox och det är alltid lika trevligt att öppna den.

I min var det denna gång:
KEB Swedish formula, Anti-age serum, full size
Crabtree & Evelyn, Antibacterial hand gel, full size
Burt´s bees, Lemon butter cuticle creme
Mádara ecocosmetics, Toning shower soap
Mádara ecocosmetics, Moisturizing  lotion
och en påse godis till barnen.

Anti-age serumet ska jag spara ett tag eftersom jag precis köpt ett nytt.
De andra sakerna har jag testat en gång idag.
Hand gelen luktade väl mycket för min smak men jag ska testa den lite mera.
Cuticle cremen verkar lovande och luktar underbart!
Duschkrämen var lite för uttorkande för mig men hudlotionen kändes bra.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa