söndag 17 juni 2012

Söndagsenkät

Anne med bloggen Nailtastic har knåpat ihop en enkät och eftersom jag varit usel med uppdateringar på senaste tiden så hänger jag på.

Hur länge har du varit en nagelnörd?
Oj, jag har gillat att måla naglarna länge men inte så intensivt som de senaste åren. Jag började nog i mina tidiga tonår för typ 30 år sen. Oj, det var länge! 

Hur många nagellack har du i din samling?
För många, kanske mellan 610-650 stycken.

Om du bara fick välja lack från ett märke från och med nu, vilket märke skulle du välja?
Cult nails.

Hur mycket spenderar du på nagellack och nagelvård i snitt varje månad?
Några hundra i genomsnitt skulle jag tro. Jag vill inte räkna efter för det är säkert mera.

Dyraste lacket/lacken i din samling?
Deborah Lippamnn, Candy shop och Chanel, Paradoxal.

Vilka är dina lemmings just nu?
Floam och några av Deborah Lippmanns lack.

Favoritfinish?
Krämlack är ju fina men inget slår nog ett rejält glitterlack.

Finish du bara inte klarar av?
Nää, jag har nog ingen sån.

Vilka nagelvårdsprodukter klarar du dig inte utan?
Glasfil, nagelklippare, över- och underlack, nagelolja och handkräm.
Men jag använder inga särskilda märken utan jag tar det som är närmast.

Vilket lack pryder dina naglar just nu?
Essensce, Princess rule!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa