söndag 5 augusti 2012

NailArtSunday

Nya plattor och nail-art


Jag köpte lite nya plattor på ebay och förra veckan så kom de.
15 stycken och många nya roliga motiv.


De måste testas och som grund målade jag Nubar, Marble tower, i två lager.
Det är ett av mina absoluta favoritlack!


Sen blev det lite olika motiv, gräs från BM-312, hunden kommer från en ny platta m35 och paraplyet från platta m22 och den är också ny.
Jag skulle även ha lite regn men den plattan fungerade inte men jag ska få en ny.

 

4 kommentarer:

  1. Åh, kul med nya brickor. Dom verkar ju bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helena: Ja, de verkar bra och det var literoliga mönster också. Det är ju alltid kul med nya brickor.

      Radera

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa