söndag 11 maj 2014

Stickers från Bornprettystore

Först ut att testas av produkterna jag fick från Bornprettystore blev dessa fluorserande nail stickers. De ser precis ut som färgstänk! 



 Jag målade med OPI, Alpine snow i två lager igår och eftersom det fortfarande var snyggt idag så beslutade jag mig för att testa dem på den vita bakgrunden. 


-----------------------------------------------------------------------


Här har jag klistrat på klistermärkena och de var enkla att arbeta med för de gick lätt att plocka bort från sitt underlag och placera på naglarna. De var även tåliga i jämförelse med andra jag har testat som gått sönder direkt när man börjat jobba med dem. Jag placerade ut dem lite hur som helst på naglarna och därefter målade jag på ett lager överlack.  
Jag gillar verkligen dessa! Ett enkelt sätt att få färg stänk på naglarna. De satt även bra kvar och ingen lossnade förrens jag själv valde att ta bort min manikyr och då för att lacket börjat släppa. Dessa skulle jag helt klart kunna köpa till mig själv.
Jag har lagt in en gadget/banner till höger med en rabattkod på 10% om någon är intresserad. 










2 kommentarer:

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa