tisdag 19 augusti 2014

Halvnaket med ny form

Mina naglar har vuxit oförskämt bra i sommar och det tror jag beror dels på den underbara sommaren men även på mitt nya underlack, Nail pattern boldness, Digital hydration. Inköpt på Edgy polish. Mina naglar har inte varit så tåliga som de har varit i sommar på jag vet inte när. De brukar gå av med jämna mellanrum men nu har de hållit genom nästan tre veckors arbete också. Imponerande!
Men ikväll var det dags att fila ner dem en bit och då passade jag på att byta form på dem och göra dem spetsigare och det känns konstigt. Jag är ju van vid att ha raka naglar så vi får se hur det går. Jag tycker att mina naglar passar bättre i en rakare form. 


Här är mina nyfilade naglar målade med ovannämnda underlack. 

2 kommentarer:

Hej!!
Tack för att du läser och kommenterar min blogg. Jag svarar på kommentarer där du lämnar dem. Åsa